In april 2008 is Take Dammen aangetreden als nieuwe penningmeester van het ReclameArsenaal. Hij volgt daarmee Nick van Loendersloot op die de functie (naast zijn rol als secretaris) de afgelopen tijd heeft waargenomen.
Take Dammen is in de reclamewereld geen onbekende. Na posities bij diverse marketing- en communicatieadviesbureaus werd hij hoofd communicatie bij de NMB (“De NMB denkt met u mee”). Met de fusie in 1991 tussen de NMB Postbank groep en de ING kwam Take bij de ING Bank. Daar heeft hij zich, zoals hij zelf zegt “in alle facetten van het marketing- en communicatievak kunnen uitleven”, laatstelijk als brandmanager. Inmiddels is Take met de VUT. Met zijn werkzaamheden voor het ReclameArsenaal wil hij iets “terug doen voor het vak waarin ik met zoveel plezier hebt gewerkt”.
Take is ook bestuurslid van het “Museum De Speeltoren” in zijn woonplaats Monnickendam. Met zijn komst naar het ReclameArsenaal is het dagelijks bestuur van de stichting weer op volle sterkte.